Mijn lieve volgers

zondag 16 april 2017

Just for YOU

Hoi allemaal,

Ik wil vandaag aan jullie laten zien, dat een mooi kaartje niet altijd druk en vol hoeft te zijn, dus heb ik een “Clean and Simple” kaartje gemaakt met natuurlijk het prachtige cardstock van Papicolor.

 

 Voor de basis heb ik een stuk grijs kraft karton genomen van 21,5 x 15,5 cm en deze dubbel gevouwen. Hierna heb ik een stuk hagelwit cardstock genomen en hierop met Versamark de stempel
"The Unfolding" van Penny Black gestempeld en bestrooid met embossingpoeder.

 
Hieronder nog even een foto, nadat ik de stempel heb bewerkt met de headtool.


 
 
Hierna heb ik het hagelwitte cardstock op maat gemaakt (15 x 10,25 cm) en hem op kleur gebracht met Distress inkt Aged Mahogany. Na het op kleur brengen heb ik met mijn vinger het inkt weer van de stempel afgewreven, waardoor het witte van het embossingpoeder weer naar voren kwam. 

 
 
Voordat ik het hagelwitte cardstock op de basiskaart heb geplakt, heb ik linksboven eerst een hoekje eraf geknipt. Het hoekje heb ik zo op de kaart geplakt, dat je nog een klein randje grijs kraft karton ziet. Ik vond dit zelf wel een leuk effect hebben. 
 
Als laatste heb ik op een stukje hagelwit cardstock een tekst gestempeld met distress inkt Aged Mahogany, deze gemat op kraft karton en op de kaart geplakt en de kaart verder afgewerkt met een paar plak plakparels en Frantage Shabby white.  

Hieronder nog even op een rijtje het Papicolor papier, wat ik heb gebruikt:
Cardstock Original Hagelwit (No. 298930)
Recycled Kraft Grijs (No. 298322)

Als laatste wil ik jullie een fijne paasdagen wensen en tot de volgende keer.

Veel liefs,

1 opmerking :

Diana zei

Goedemorgen Glenda,
Wat een prachtige CAS kaart!

X
Diana
Diana's Creations