Mijn lieve volgers

maandag 28 november 2016

CAS kaartje Just for you

Hoi blogdinnetjes,

Vorige week maandag was mijn broertje jarig. En ja, dan moet ik toch wel een zelfgemaakte kaart geven, maar een mannen/jongenskaart is niet zo mijn ding. Het is onderstaande CAS-kaart geworden, omdat de meeste mannen/jongens niet zo van tierelantijntjes houden. Ik was er zelf niet helemaal tevreden over, maar mijn broertje vond hem leuk en daar gaat het om!

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
♥♥♥

 
 
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- wit cardstock
- kraft papier
- designpapier is van Maja Design Vintage Summer Basics
- stempel is van Crafter's Companion Everyday in Moonbeam Meadow True Love
- l'Aquarelle van Sennelier gebruikt om het stempeltje in te kleuren
- plakparels

 Dat was het weer voor vandaag. Een hele fijne avond en tot de volgende keer.

 Veel liefs,

2 opmerkingen :

GerJanne zei

Hoi Glenda,
wat een prachtig kleurwerk laat je zien! En als je broertje hem mooi vindt is het toch goed? Mannenkaarten zijn niet altijd makkelijk. De ene keer vliegen ze uit mijn handen en de andere keer is het een ware worsteling.
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

wat een lief, mooi kaartje heb je hier ! top hoor, knap ingekleurd !
bedankt voor je lieve reactie op mijn blog
grtjs,martina
x