Mijn lieve volgers

zondag 22 september 2013

Have a Merry Little Christmas

Vandaag wil ik jullie dit kerstkaartje laten zien, dat ik vandaag heb afgemaakt.

 
♥♥♥


 
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
- wit cardstock
- kraft papier
- Pion designpapier "Snowflakes"
- mini Magnolia stempel "Flying Tilda "
- Distress Ink
  (Frayed Burlap, Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose,
   Victorian Velvet en Weathered Wood)
- Joy! crafts 6002/0147
- Spellbinders Nestabilities S4-141
- Unique Hobby Stamps Grunge Swirl 5
- Star Dust Stickles
- kant
- bloemetjes
- plakparels
- houten sneeuwvlokjes
- het tekstje heb ik zelf gemaakt
 
Deze kaart doet mee bij:
Dutch Magnolia Lovers - Back in time - alles mag 
Scr@p-Cards Challenge Blog - Alles mag

Nog een hele fijne zondag allemaal en tot de volgende keer.

Veel liefs,

8 opmerkingen :

Christa zei

Hoi Glenda , wat een mooie en stijlvolle kaart is dit !! Prachtig gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

corryskaart zei

Hoi glenda
Mijn mond viel open van verbazing bij het zien van zo geweldige kaart
Groetjes van corry

Mar Knutsel zei

Hoi Glenda,

Wat een prachtige kaart,en wat lief met dat engeltje.

Groeten Marian

Anoniem zei

hallo,
ik zag je kaartje op fb , ben op zoek geweest, en onmiddellijk volger geworden van je blog!
wat maak jij prachtige creaties!!!!

gr
Tine

Marlies zei

Een prachtige kaart! Heel chique en elegant!! groetjes, Marlies

jolanda zei

prachtige creatie

fanfan zei

très jolie carte félicitations

Unknown zei

Dag Glenda,
Wat een geweldig kaartje is dit toch. Wij (3 hobbymaatjes en ik) doen stinkend ons best om het voor elkaar te krijgen maar dat lukt niet erg. Heb je er ook een beschrijving van?!
Groetjes Cathy