Mijn lieve volgers

maandag 28 januari 2013

A good tweet

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgsters Patricia, Carin, Anja en Desiree van harte welkom heten op mijn blogje. Zo leuk dat jullie me zijn gaan volgen.


Vandaag start weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra. Voor deze challenge willen we een creatie zien in de kleuren bruin en blauw en met nog één extra kleur (Let op: zwart en wit tellen ook mee als een kleur!) .

Dit kaartje was echt een challenge voor mij, want onze sponsor wilde, dat we een digi van hen gebruikten. Ik had twee vogeltjes gekregen. Maar wat wil nou, ik heb al meerdere keren geprobeerd om digi's in te kleuren met Distress Ink en steeds loopt eea bij mij uit. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks werkt. :(
 
Dus moest ik wat anders proberen voor mijn kaartje. Ik heb de vogeltjes nu geprint op kraft papier en kleine details aangebracht met gesso. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 

Close-ups:
 

 

Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- witte cardstock
- kraft papier
- Pion Design papier
- Seeding Tilda
- digi 'A good tweet' van Just Some Lines
- Distress Ink
  (Vintage Photo, Frayed Burlap, Antique Linen, Tattered Rose, Victorian Velvet,
    Broken China, Spun Sugar, Pumice Stone en Weathered Wood)
- My Favourite Thing - Fancy Flourish
- Unique Hobby Stamps Grunge Swirl 5
- Martha Stewart Branch-pons
- diverse bloemetjes
- gesso
- kant
- lint

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,

5 opmerkingen :

Patricia Wanten zei

Wat een super mooie kaart, Glenda. Mooie kleuren en leuke details. Het probleem met de vogeltjes heb je mooi opgelost vind ik.
Groetjes

Patricia

Greet van Maurik zei

Hele mooie kaart met mooie details.

groetjes Greet

Anoniem zei

Wat een schatje Glenda!
Jammer dat het je niet lukt met de digies....is best leuk om eens wat anders te gebruiken..ik hoop voor je dat je nog een oplossing vind!
Groetjes Jacomijn

Ans Gilbert zei

Hoi Glenda,
Hele mooie kaart heb je gemaakt..leuk de vogeltjes in de hoekjes..een topkaartje...

Liefs van Ans

Heleen zei

Prachtige kaart Glenda!
Lieve groetjes, Heleen