Mijn lieve volgers

maandag 9 juli 2012

Lovely purple

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Ik vind het erg leuk, dat jullie mij willen volgen en ik kijk uit naar jullie berichtjes. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Nu tot de orde van de dag. Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra. Deze keer willen we graag een creatie zien, die gemaakt is adhv een sketch.

Hier mijn voorbeeldkaart voor deze challenge.


Als basis heb ik witte cardstock gebruikt en dit gecombineerd met paarse cardstock en papier uit een blokje van g.c.d studios. De randjes heb ik gesponst met Dusty Concord.


Voor Tilda heb ik de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Victorian Velvet, Dusty Concord, Milled Lavender, Peeled Paint en Iced Spruce.


De kaart heb ik versierd met: bloemetjes gesponst met Dusty Concord, wondgaas, kant, parelketting, Creatable van Marianne Design Lr0185, takjes gemaakt met Martha Stewart Branch-pons, pareltjes gemaakt met mijn perlenpen, een bedeltje en een zelfgemaakte label met Happy Birthday (Action) erop.

Hier nog even een foto met het label eruit.


Ik kijk weer uit naar jullie lieve reactie's.

Veel liefs,

10 opmerkingen :

Anoniem zei

Wat een romantische kaart Glenda! Erg mooi gedaan!
Groetjes Jacomijn

Corrie zei

Wat een plaatje Glenda!

Groetjes,
Corrie

Unknown zei

schitterende kaart
het is een leuke sketch
gr.agnes

Thea Wildeman zei

Schitterende kaart weer Glenda.
Heel mooi ingekleurd ook.
Top kaartje weer!!!
Groetjes je schone moeder.

Debby Kuster zei

wat heb je een leuk kaartje gemaakt. zo zie je maar dat iedereen er zijn eigen draai aan geeft met zo'n sketch. heel mooi gedaan en wat jacomijn al zegt erg romantisch

Liefs Debby

Nicole zei

Heeeeeeeeeeeel mooi, Glenda. Paars doet het altijd goed bij mij, hahah!! Liefs, Nicole

Marianne zei

Prachtig!!!!!!!!!!
Liefs,Marianne

jolanda zei

super mooi kaartje.

corryskaart zei

hoi glenda
wat een lieve kaart heb je gemaakt met erg lieve zachte kleuren en dat parelrandje vind ik zo leuk!!
groetjes van corry

Adrie zei

Wat een lief kaartje Glenda.En wat heb je hem geweldig "aangekleed".
Heel mooi gekleurd ook.
Groetjes Adrie