Mijn lieve volgers

vrijdag 22 juni 2012

Vintage Magnolia

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten. Erg leuk dat jullie mijn blog willen volgen.

Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor een nieuw challengeblog genaamd ScrapKaartChallenge. De eerste challenge is een foto-challenge en tevens een DT-call.

Zoals jullie kunnen zien, is het een kaartje geworden met een Vintage touch.



Als basis heb ik witte cardstock gebruikt, gecombineerd met blauw cardstock en papier van g.c.d studios. Alle randjes heb ik gesponst met Vintage Photo. Verder heb ik de kaart versierd met een harten doily, kant, bloemetjes en wat pareltjes, gemaakt met mijn perlenpen.




Tilda komt van een oudere serie en ik heb haar ingekleurd met de volgende kleuren Distress Ink: Vintage Photo, Antique Linen, Victorian Velvet, Tattered Rose, Weathered Wood, Black Soot, Peeled Paint, Festive Berries en Pumice Stone.



Op het blog werd ook nog gevraagd om iets over jezelf te vertellen en waarom je graag in het DT-team wilt.

Nou hier komt het dan:
Mijn naam is Glenda, 35 jaar en ik ben dit jaar 10 jaar getrouwd met Erwin. We hebben een zoontje van 8 jaar genaamd Dylan. Al vanaf jongs af aan ben ik creatief bezig, bijv tekenen, Fimo klei, filigraan. Door mijn schoonmoeder heb ik het kaartjes maken ontdekt. Op dit moment ben ik helemaal weg van de Magnolia-stempeltjes.

Lekker creatief bezig zijn en dan ook nog een inspiratiebron voor anderen zijn. Wie wil dat nou niet? Ook vind ik het leuk om in een team te werken en zo van elkaars creaties te genieten en nieuwe ideeën op te doen.

En nu maar afwachten...

Veel liefs,

8 opmerkingen :

Marianne zei

Die ziet er erg mooi uit.
liefs, Marianne

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Glenda,
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Wat een heerlijk vintage kaartje! Prachtige kleuren heb je gebruikt! Ik hou dr van!
Groetjes Jacomijn

Nicole zei

Heel stijlvol en romantisch in die kleuren Glenda. Echt helemaal schitterend. Suc6 met de DTcall. Liefs, Nicole

www.boshobbyshop.nl zei

prachtig geworden zeg! Heel mooi ingekleurd en de kleuren maken de kaart zowel vintage als romantisch!

Groetjes,
Anouk
scrakaartchallenge

Liberta zei

Leuke kaart. Ook leuk om te lezen over je.

Liefs,Lieb

patricia's scrapfun zei

mooie kaart heb je gemaakt

gr patricia

Anke zei

Schitterend kaartje. Succes met je dt-call
liefs Tessa & Anke