Mijn lieve volgers

zaterdag 26 november 2011

Kaartje voor mijn schoonmoeder

Goede avond allemaal,

Wat een lieve reacties op mijn vorige kaart. Ik heb ze allemaal met liefde gelezen.

Vanavond wil ik jullie dit kaartje laten zien, dat ik heb gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.


Het papier, wat ik heb gebruikt, komt uit de Botanical Collection van Prima Marketing Inc en heet "Beloved".


Voor Tilda heb ik de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Vintage Photo, Antique Linen, Tattered Rose, Worn Lipstick, Dusty Concord, Weathered Wood en Pumice Stone.


De bloemetjes had ik nog in voorraad.


Verder heb ik de kaart versierd met 2 labels, wat kant, een swirl (MD Creatable Lr0157) en het getal 65 heb ik bevestigd op een bloem (MD Creatable Lr0156). En ik heb natuurlijk weer wat pareltjes gezet met mijn perlenpen. De tekstjes op de labels heb ik uitgeprint.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Mijn schoonmoeder was er in ieder geval heel blij mee.

Liefs,

1 opmerking :

Nicole zei

Zo daar ben ik weer. Wat een super lieve verjaardagskaart. Daar is je schoonmoeder vast blij mee geweest. Liefs, Nicole