Mijn lieve volgers

zondag 11 september 2011

With love

Goede morgen,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties, die ik heb gehad op mijn vorige kaart.

Onderstaand kaartje kwam ik toevallig weer tegen op mijn computer. Ik had hem al een tijdje geleden gemaakt, maar nog niet op mijn blog geplaatst. Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.


Ik heb paarse cardstock gebruikt en ook dit papier komt van een vintage blokje, dat ik heb gekocht bij de Action. De randjes heb ik gesponst met Vintage Photo.

Tilda heb ik ingekleurd met Derwent potloden.

Ik heb een hoekpons gebruikt, die ik heb gekregen van mijn moeder. De bloem komt uit de winkel van Doe@ding en de stempel "With Love" heb ik uitgeprint.

Verder heb ik de kaart nog versierd met kleine vlindertjes, een strikje en pareltjes, die ik nog had liggen.

Groetjes,

Geen opmerkingen :