Mijn lieve volgers

zaterdag 6 augustus 2011

Een snoezige verjaardag

Goede avond,

Hier mijn allereerste kaartje voor mijn blog. Het is een double pocket kaart geworden.


Ik heb hiervoor lichtgroene, oranje en witte cardstock gebruikt. De randjes heb ik gesponst met Vintage Photo. Het papier komt van de Action vandaan, uit een vintage blokje en ook de stempel komt van de Action. Ik heb het snoesje ingekleurd met Derwent potloden.

De witte bloem komt uit de winkel van Doe@Ding in Spijkenisse. Het lint had ik gekregen van mijn oma. Verder heb ik de kaart versierd met de CreaTables Stencils van Marianne Design Lr0156 (bladeren), Lr0154 (label) en Lr0145 (bloemetje).

Is het geen snoesje?

Veel liefs,

2 opmerkingen :

Thea Wildeman zei

Hoi Glenda,
Het is idd, een snoesje van een kaart geworden.
Hoop nog veel nieuwe creaties van je te zien hier.
Wilde volger worden maar dat werkt nog niet.
Groetjes Ma.

Adrie zei

Hoi Glenda.Dankjewel voor het volgen van mijn blog , en het meedoen aan de candy. Je bent net begonnen met een blog zie ik dus je kunt ook wel een volger gebruiken. Goede start met de kaart die je gemaakt hebt. Ik wens je veel succes en plezier met je blog.
Groetjes Adrie